Általános Szerződési Feltételek
Blueberry Medical Kft. (székhely: 4029 Debrecen, Pacsirta utca 19.;
Cg.: 09-09-033305,
adószám: 27466898-1-09;
e-mail cím: [email protected],
képviseli: Dr. Lipták Márton György ügyvezető) mint szolgáltató – a továbbiakban: Szolgáltató másrészről Szolgáltató 1. pontban jelzett honlapján elérhető szolgáltatás igénybe vevője, mint felhasználó – a továbbiakban: Felhasználó a továbbiakban együttesen: szerződő felek között az alábbiak szerint:
A szerződés tárgya:
1. Szolgáltató tulajdonát képezi a www.drliptakmarton.hu weblap (a továbbiakban: honlap), amelyen keresztül az általa megbízott szakemberek orvosi tanácsadási feladatokat (a továbbiakban: szolgáltatás) látnak el, elősegítve ezzel, hogy a Felhasználó orvosi ismereteket, javaslatokat szerezzen, szükség esetén problémája megoldásához megbízható, magasan képzett szakembert találjon. Jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatás nem minősül egészségügyi ellátásnak, Szolgáltató kizárólag tanácsadást, illetve szakemberhez történő közvetítői tevékenységet végez. Felhasználó lehet minden cselekvőképes természetes személy. Korlátozottan cselekvőképes (14. életévét betöltött) kiskorú Felhasználó esetén a szolgáltatás igénybevételéhez törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges. Abban az esetben azonban, ha a Felhasználó nyilatkozata – és az általa megadott valótlan életkor – ellenére a valóságban mégsem töltötte még be a 18. életévét, Szolgáltató semminemű felelősséget vállalni nem tud. Cselekvőképtelen személy nem veheti igénybe a szolgáltatást. Az oldal használata feltételezi, hogy Felhasználó teljes szellemi teljesítőképessége birtokában van, felelősséget tud vállalni saját sorsáért, döntéseiért.
2. Időpontot mindenki szigorúan csak a saját adataival, saját felelősségére foglalhat, a szolgáltatást önmaga számára fizetheti és veheti igénybe. Egyszerre több alkalmat egy szakembernél nem foglalhat. Felhasználó köteles az időpontfoglalás során olyan telefonszámot és e-mail címet megadni, melyen valóban elérhető. Ha ez nem teljesül, a szolgáltatás megtartását megtagadhatjuk, s ezzel pénzvisszafizetési kötelesség a részünkről nem keletkezik. A számlára is kizárólagosan a szolgáltatást fizető személy valódi adatai kerülhetnek, melynek megadása Felhasználó kötelessége.
3. Szerződő felek rögzítik, hogy Felhasználó az 1. pontban megjelölt honlap használatával, illetve a honlapon az egyes menüpontok igénybevétele esetén a kifejezett hozzájárulásával tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a fenti tevékenységekkel – Felhasználó és Szolgáltató között szerződéses jogviszony jön létre, melyre vonatkozóan a jelen – illetve az 1. pontban hivatkozott honlapon feltüntetett mindenkori – Általános Szerződési Feltételekben foglaltak kötelezően irányadóak, annak rendelkezései a szerződő feleket kötik. A szerződés írásba foglalt, magyar nyelvű szerződésnek minősül, az Szolgáltató által iktatásra, és annak megkötésétől számított öt évig megőrzésre kerül.
A szolgáltatás tartalma:
4. Szolgáltató az 1. pontban rögzített szolgáltatás keretében Felhasználók részére a weboldalon feltüntetett szakorvosok szakmai szolgáltatásainak kiközvetítésével orvosi tanácsadást és sürgősségi fogamzásgátlás szükségessége esetén elektronikus receptfelírást biztosít.
5. Fenti szolgáltatás igénybevétele esetén Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó nyilatkozata díjfizetési kötelezettséget von maga után. A fenti szolgáltatások és a díjak mértékét az „Időpontfoglalás/Szolgáltatások” menüpont tartalmazza. Az ellenszolgáltatás (díj) teljes összege a vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
A szolgáltatás igénybevétele:
6. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás Felhasználó általi igénybevétele az alábbiak szerint történik:
– A Felhasználó az 1. pontban megjelölt honlapon, az “Időpontfoglalás” gombra kattintva online orvosi konzultációt vehet igénybe. Felhasználó a fenti menüpontban megjelenő szakemberek, valamint tanácsadás típusok közül választ, majd a megjelenő naptárból a számára megfelelő időpontot jelöli meg. Ezt követően a Felhasználónak meg kell adnia a nevét, e-mail címét és a telefonszámát, majd átirányításra kerül a díjfizetést lebonyolító szolgáltató (Stripe) oldalára, ahol az ott kért adatokat megadva, teljesíti a díjfizetést. Az időpontfoglalásról a választott szakember nevével, továbbá az egyéb tudnivalókkal együtt Felhasználó az általa megadott e-mail címre visszaigazolást kap, annak érdekében, hogy a regisztráció ne történhessen más személy e-mail címének, illetve valótlan e-mail cím felhasználásával. Ezen visszaigazolás a jelen szerződés megkötését igazolja a Szolgáltató és a Felhasználó között. A Felhasználó részére az időpontfoglalás után megküldött – fent említett – visszaigazoló e-mail tartalmazza a Páciens részére kiállított számlát, az online konzultációhoz szükséges linket, valamint a konzultáló szakorvos e-mailes elérhetőségét.
– Az eredményes online orvosi konzultáció érdekében a Felhasználó részére javasoljuk, hogy a kérdéséhez, aktuális orvosi problémájával kapcsolatos leleteit e-mailben küldje meg a kiválasztott szakorvos e-mail címére, olvasható minőségben a tanácsadást megelőzően, annak érdekében, hogy orvosa felkészülten tudjon véleményt adni. Az adatokat adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően kezeljük, amely elérhető a weboldalunkon.
– Az online orvosi konzultációhoz nincs szükség speciális szoftverre; a visszaigazoló e-mailben található linkre kattintással kell a „váróterembe” belépni. A konzultáló orvos a megadott időpontban behívja a Felhasználót a virtuális rendelőbe, ahol megkezdődhet a tanácsadás.
– A foglalás lemondására nincs lehetőség.
– Felhívjuk a Felhasználó figyelmét, hogy a weboldalon feltüntetett díj annak ellenértéke, hogy a szakorvos a lefoglalt időpontban a Felhasználó rendelkezésre áll. Az Felhasználó dolga és felelőssége a hívást elindítani és a menetközben felmerülő technikai problémákat elhárítani. Amennyiben a kapcsolatfelvételre technikai, vagy egyéb problémák miatt késve kerül sor, Felhasználó elfogadja, hogy a szolgáltatást ennyivel rövidebb ideig tudja igénybe venni.
– A szolgáltatás igénybevételéhez Felhasználó az alábbiakat köteles biztosítani: stabil internetkapcsolat (legalább 4G-s hálózat, megfelelő térerő, szükséges adatkeret), kamerával rendelkező számítógép, vagy okostelefon, nyugodt környezet.
– Szolgáltató nem felelős a Felhasználónál készülék- illetve internetproblémákból felmerülő hívás-megszakadásokért, illetve létre nem jövő hívásokért.
– Felhasználó felelős a szolgáltatás igénybevétele során, így különösen a konzultációk ideje alatt tanúsított magatartásáért. Különösen kirívó, közerkölcsbe ütköző, esetlegesen törvénybe ütköző magatartás tanúsítása esetén a szakorvos jogosult a hívást azonnal megszüntetni.
– Felhasználó tudomásul veszi, hogy a konzultációra az időpontfoglalóban feltüntetett időkeret áll rendelkezésre. Az időkeret lejártakor a konzultáló szakorvos jogosult a konzultációt lezárni annak érdekében, hogy a felkészülhessen és megkezdhesse a következő konzultációt.
– A szolgáltatás keretein belül Szolgáltató videóhívás lebonyolítása útján, egészségi állapottal kapcsolatos konzultációs lehetőséget biztosít Felhasználó részére. Szolgáltató a konzultációhoz szükséges felületet biztosítja, míg a konzultációt a választott szakorvossal teljesíti. A konzultáció során egészséggel, betegséggel, egészségmegőrzéssel kapcsolatos általános jellegű kérdések megválaszolására, valamint leletek értelmezésére, tanácsadásra kerül sor.
– Felhasználó tudomásul veszi, hogy az online konzultáció nem minősül egészségügyi ellátásnak, továbbá nem helyettesíti a személyes jelenlétet igénylő vizsgálatot. Amennyiben a Felhasználó panaszai fennmaradnak, nem az elvárt ütemben enyhülnek vagy új panasza lép fel, feltétlenül keressen fel személyesen egy egészségügyi szolgáltatót.
– A szakember és a Felhasználó közötti beszélgetés szigorúan bizalmas jellegű, ezért erről egyik fél sem készíthet semmiféle hangi, vagy videófelvételes rögzítést a másik fél tudta és írásos beleegyezése nélkül.
– Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig a szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi, és elfogadja, hogy az általa megadott valamennyi adat, információ valódiságáért és azok tartalmáért Felhasználó felel, azokért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal.
– Sürgősségi fogamzásgátlás szükségessége esetén Szolgáltató elektronikus receptírási szolgáltatást biztosít, mely a „Szolgáltatásaink” menüpont alatt érhető el. Az e-receptfelíráshoz a Páciensnek az időpontfoglaláshoz szükséges adatain túl az édesanyja nevét és a TAJ számát szükséges megadnia. A receptigény leadását és a szolgáltatás díjának kifizetését követően a Szolgáltató szülész-nőgyógyász szakorvosa, a lehető leghamarabb (de legkésőbb 8 órán belül) felírja az e-receptet, mely felkerül a felhőbe (EESZT-be) és amelyet bármely patikában kiváltható TAJ kártya és személyiigazolvány felmutatásával.
A szolgáltatás ellenértéke:
7. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a 6. pontban rögzített online szakorvosi konzultáció díjköteles szolgáltatás. Ennek igénybevétele díjfizetés ellenében, előzetes időpontfoglalás alapján történik. A szolgáltatás ellenértékét a honlap az „Időpontfoglalás/Szolgáltatások” menüpontban rögzíti. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a fizetési kötelezettséggel járó szolgáltatások igénybevételéhez Magyarországi számlázási címet köteles megadni. A szolgáltatás díját Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltató részére a 9. pontban megjelölt fizetési mód igénybevételével a 6. pontban hivatkozott időpont kiválasztásával egyidejűleg.
8. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi továbbá, hogy a 6. pontban rögzített elektronikus receptírás díjköteles szolgáltatás. Ennek igénybevétele előzetes díjfizetés ellenében történik. A szolgáltatás ellenértékét a honlap a „Szolgáltatásaink/Sürgősségi fogamzásgátlás” menüpontban rögzíti. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen szolgáltatás igénybevételéhez Magyarországi számlázási címet köteles megadni. A szolgáltatás díját Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltató részére a 9. pontban megjelölt fizetési mód igénybevételével.
Díjfizetés:
9. A szolgáltatás díjának megfizetése bankkártyás fizetéssel történik.
Az online bankkártyás fizetés a Stripe rendszerén keresztül valósul meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Stripe Inc. egy ír-amerikai pénzügyi szolgáltatási technológiai vállalat, amely fizetéskezelő szoftvereket és API-kat hoz létre az online kereskedőknek, előfizetést kínáló cégeknek, szoftver platformoknak és online piacoknak. A díjfizetéshez Felhasználó köteles megadni vezeték- és keresztnevét, bankkártya adatait, számlainformációkat, azonban Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatokat nem Szolgáltató tárolja, a díjfizetés a Stripe bevonásával történik. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a fenti adatok megadásával engedélyezi a tranzakció végrehajtását. A rendszer a tranzakciót követően azonnal visszaigazolást küld Szolgáltató részére, hogy sikeres volt-e a fizetés vagy nem, ezt a választ az oldal automatikusan feldolgozza. Amennyiben a tranzakció sikeres volt, az elektronikus számla azonnal elkészül, ezt a Felhasználó a foglalás utáni visszajelzéssel egyidejűleg pdf formátumban, e-mailben kapja meg. Az xml.fájlt ami alapján a számla kiállításra kerül a Szamlazz.hu által, esetleges bizonyítékként, Szolgáltató tárolja. (pl. sikerült a fizetés, de valami gond miatt ezt az oldal nem dolgozta fel). Felhasználó tudomásul veszi, hogy a díjfizetési tranzakciót lebonyolító szolgáltató oldala által kezelt adatok tekintetében az adott szolgáltató és az adott weboldal Általános Szerződési Feltételei, és adatkezelési szabályzata, rendelkezései az irányadóak.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Blueberry Medical Kft. adatkezelő által az drliptakmarton.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a Stripe, Inc., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, E-mail cím, Telefonszám, és Számlázási cím adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Stripe Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://stripe.com/en-hu/privacy
Szakorvosok:
10. A szakorvosok a Szolgáltatóval szerződéses viszonyban álló természetes személyek, akik ellenérték fejében használják a Szolgáltató által nyújtott weboldalt, mint közvetítő csatornát és azon keresztül nyújtják, vezetik a Felhasználókkal folytatott konzultációkat. A szakorvosok saját nevükben vagy ilyen személyeket foglalkoztató jogi személyen keresztül rendelkeznek az Eütv. rendelkezéseinek megfelelően az egészségügyi államigazgatási szerv által kiadott működési engedéllyel és jogosultak egészségügyi tevékenység végzésére. Ennek megfelelően a szakorvosok rendelkeznek az egészségügy adott szakterületén megkövetelt megfelelő felsőoktatási képesítéssel, érvényes működési engedéllyel, szakértelemmel, illetve nyilvántartási számmal. Annak ellenére, hogy a szakorvosok által nyújtott konzultációk nem minősülnek jogi értelemben egészségügyi szolgáltatásnak, az eljáró szakorvosok kötelesek a konzultációk során az egészségügyi hivatás alapvető szakmai követelményeinek megtartására.
Felelősségre vonatkozó rendelkezések:
11. A Felhasználó köteles tájékoztatási kötelezettségének legjobb tudása szerint eleget tenni, és tudomásul venni, hogy amennyiben a konzultáció szempontjából lényeges információt szándékosan titkolt el vagy tévesen közölt és ebből kár keletkezik, a Szolgáltató a felelősségét kizárja.
12. Felhasználó kötelezettséget vállal, és garantálja, hogy a jelen szerződés szerinti szolgáltatásokat rendeltetésszerűen, jogszerűen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, valamint jelen Általános Szerződési Feltételek maradéktalan betartásával veszi igénybe. Felhasználó ezúton kötelezi magát, hogy felhívásra, a felhívásban foglalt határidőben a Szolgáltatónak megtéríti mindazon kártérítést, bírságot, és minden egyéb költséget, amelyeket az illetékes hatóságok, bíróságok vagy harmadik személyek a vonatkozó jogszabályok és/vagy a jelen Általános Szerződési Feltételek Felhasználó általi megszegése, vagy az abból eredő következmények miatt érvényesítenek a Szolgáltatóval szemben. Fentiek alapján a jogszabályi keretek között Felhasználó a jogosulttal szemben (a Szolgáltató helyett) közvetlenül köteles helytállni, ennek alapján a kiszabott bírságot, megállapított kártérítést, költségeket a kiszabó, megállapító hatóság, bíróság, harmadik személy részére megfizetni. Amennyiben a Szolgáltató részéről már megtörtént a fentiek megfizetése, a Felhasználónak azonnali megtérítési kötelezettsége van a Szolgáltató felé.
13. Szolgáltató nem felel a Felhasználó által megadott (ideértve a Felhasználó egészségi állapotával kapcsolatos információkat), illetve a későbbiekben módosított adatok hiányosságaiból, a hibásan megadott adatokból eredő semmilyen következményekért.
14. A szolgáltatás igénybevétele során Szolgáltató nem felel a szakorvosok által nyújtott szolgáltatások során kapott információk felhasználásából és/vagy fel nem használásából eredő bármilyen kárért. A szakértői közreműködés esetében Felhasználó tudomásul veszi, hogy pontos diagnózisok felállításához sok esetben személyes jelenlét szükséges, mely az online konzultáció során nem mindig lehetséges. A szolgáltatásnak nem célja, hogy szakorvosi gyakorlatot vagy speciális ápolási tanácsadást pótoljon, ilyen igények esetében a Felhasználó csak tanácsot, iránymutatást kaphat, melyet saját felelősségére használ fel. A szakorvosok az orvostudomány a mai állásának megfelelő képzettséggel, képesítéssel rendelkeznek, speciális kérdések esetében érdemes – függetlenül e szolgáltatástól – az adott terület más szakértőjének véleményét is kikérni. Szolgáltató kizárja felelősségét valamennyi következményi vagy közvetett kár esetében, ideértve az elmaradt hasznot, bevételt (pl. munkaképesség csökkenése). A Szolgáltató korlátozza a felelősségét a Felhasználó által megfizetett szolgáltatási díj maximumában.
15. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen – de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért.
16. A jelen Általános Szerződési Feltételek 6. pontjában megfogalmazottak fenntartásával, figyelembevételével és azokkal összhangban Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kártérítési felelőssége a 6. pontban rögzítetteken kívül felmerülő esetleges károkért is kizárólag a tényleges közvetlen károkra korlátozódik, és a Szolgáltató kifejezetten kizárja a felelősségét bármilyen közvetett vagy következményi, illetve biztatási jellegű kárért, ideértve többek között az elmaradt hasznot, a költségeket és a nem vagyoni kárt is. Felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy Szolgáltatóval szemben kárigény kizárólag a kárigénnyel érintett szolgáltatás díja mértékéig érvényesíthető.
Felhasználóra vonatkozó rendelkezések:
17. Felhasználó kijelenti és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatást kereskedelmi és/vagy üzleti célból nem használhatja. Így különösen (de nem kizárólagosan) nem tehet közzé és nem továbbíthat reklámokat, más weboldalak hirdetéseit, nem gyűjtheti kereskedelmi célból, illetve jogellenesen más felhasználók adatait. A szakorvos és a Felhasználó között lezajlott beszélgetést egyik fél sem rögzítheti (ide érthető hangfelvétel, vagy videó készítése). Az ebben elhangzott információk szigorúan bizalmasnak nyilvánulnak, melyet Felhasználó tiszteletben tart. A Felhasználó jogosult arra, hogy a rá vonatkozó orvosi titkot a Szolgáltató csak az arra jogosulttal közölje, és azt a hatályos jogszabályok alapján bizalmasan kezelje.
18. Kijelenti továbbá, hogy más személy adatait sajátjaként a jelen szolgáltatás igénybevétele során nem használja, nem szolgáltatja ki; jogvédelem alatt álló adatot, információt, fényképet, egyéb terméket, szolgáltatást az arra vonatkozó engedély nélkül nem használ fel. Felhasználó tudomásul veszi, hogy nem küld a szakorvos részére e-mailben vírussal, mailware-rel, és egyéb kéretlen, vagy rosszindulatú kóddal fertőzött adatokat, információkat, fotókat.
19. Felhasználó tudomásul veszi, hogy jelen szolgáltatás igénybevétele során nem tehet közzé, nem közölhet másokkal, nem továbbíthat semminemű, bármely hatályos jogszabályba, vagy egyéb rendelkezésbe ütköző adatot, információt, véleményt. Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy jelen szolgáltatás alkalmazása során nem követ el a mindenkor hatályos Büntető Törvénykönyvbe ütköző magatartást.
20. Szolgáltatónak jogában áll a Felhasználó szerződés szerinti jogainak felfüggesztésére és a szolgáltatás jövőben történő nyújtásának korlátozására Felhasználó felé, amennyiben Felhasználó megsérti jelen ÁSZF rendelkezéseit, így különösen a díjfizetésre vonatkozó kötelezettségeit. A Szolgáltató és az általa a szolgáltatás teljesítése során biztosított szakorvos, a szolgáltatás keretein belül nyújtott konzultációból következő, annak keretében elhangzott információkért, valamint a szolgáltatás elérthetetlenségéből, késői elérhetőségéből, illetve a szolgáltatás igénybevételéből eredő bárminemű kárért vagy hátrányért a felelősségét kizárja.
Adatvédelem:
21. Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét, hogy a birtokába kerülő adatok, információk személyes adatokat tartalmaznak. Egyúttal kijelenti, hogy a személyes adatok vonatkozásában a mindenkor hatályos és vonatkozó jogszabályokat maradéktalanul betartja.
22. Felhasználó nyilatkozik arról, hogy a Honlap használatával kifejezettem hozzájárul ahhoz, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott szolgáltatással kapcsolatban Szolgáltató az alábbi típusú adatok kezelését végezze. A honlap meglátogatásának ideje, a Felhasználó számítógépének IP címe, ez előzőleg meglátogatott oldal címe, az oldalon töltött idő, viselkedéssel és demográfiai adatokkal kapcsolatos információk, a Felhasználó operációs rendszerével kapcsolatos adatok. Időpontfoglalás esetén név, e-mail cím, telefonszám, dátum, időpont. Az adatkezelés időtartama: a szerződés fennállásának időtartama. A felhasználás célja: a szolgáltatás hatékony és magas színvonalon történő nyújtása. Szolgáltató adatfeldolgozót vesz igénybe. A Szolgáltató által kezelt adatok megismerésére jogosultak a Szolgáltatónak a Szolgáltatás nyújtását megvalósító munkavállalói. Adattovábbítás: Felhasználó elfogadja, hogy az alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a Szolgáltató részére jelen szolgáltatás kapcsán díjfizetési tranzakciót lebonyolító bank részére. Az adattovábbítás célja: a díjfizetési tranzakció lebonyolítása. Felhasználó a szolgáltatás igénybevételével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a Felhasználó által megadott személyes adatokat a jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatás teljesítése során és annak érdekében kezelje, harmadik személynek átadja, továbbítsa. Felhasználó hozzájárul továbbá ahhoz is, hogy az általa megadott elérhetőségeken Szolgáltató kapcsolatba lépjen vele. Az adatkezelésre és az adatvédelemre vonatkozó további rendelkezéseket a jelen Általános Szerződési Feltételek elválaszthatatlan mellékletét képező Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza részletesen.
Panaszkezelés:
23. Felhasználó a szolgáltatással kapcsolatos bárminemű panaszát írásban a [email protected] címen közölheti Szolgáltatóval, aki a panaszt a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
24. Felhasználó panaszával az alábbi hatósághoz fordulhat: Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület, 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. E-mail cím: [email protected], Telefon: 06-52-500-710. Egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései megfelelően irányadóak.
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya és módosítása:
25. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. január 10. napján lép hatályba, és visszavonásig, illetve a mindenkori módosítások hatályba lépéséig érvényes és hatályos. Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor jogosult egyoldalúan megváltoztatni azzal, hogy a módosítást annak hatályba lépését megelőző 15 nappal figyelemfelhívás mellett a honlapján közzéteszi.
Egyéb rendelkezések:
26. A jelen szolgáltatás tárgyát képező, a honlapon található valamennyi illusztráció, a teljes design, arculatterv és szakmai anyagok, a szellemi tulajdonhoz fűződő jog Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi, azok nem használhatóak fel, nem többszörözhetőek, nem terjeszthetőek, nem adhatóak ki, nem átruházhatóak, nem jeleníthetőek meg a tulajdonos előzetes, írásos engedélye hiányában.
27. Amennyiben jelen Általános Szerződési Feltételek bármelyik rendelkezés utóbb érvénytelennek bizonyulna, az a teljes szerződés érvényességét nem érinti, az érvénytelenséggel nem érintett rendelkezései továbbra is hatályosak. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései megfelelően irányadóak.
28. Felek a szerződésből eredő vitáik rendezését, elsődlegesen egyeztetés útján kötelesek megkísérelni.
Debrecen, 2025. február 2.